sobota, 13 października 2018

Healthy Year by Ann w poszukiwaniu równowagi Anna Lewandowska

Healthy Year by Ann w poszukiwaniu równowagi Anna Lewandowska



wydawnictwo 🙋 - Burda Książki
ocena - ******** 8/10



      



Hej, hej wszystkim. Dzisiaj zapraszam  Was na wpis na blogu dotyczący premiery nowego kalendarza autorstwa Anna Lewandowskiej Healthy Year by Ann 2019, w poszukiwaniu równowagi. 
      


      Zapewne, każdy z Was korzysta z kalendarza czy plannera, na współczesnym rynku możemy spotkać różnego rodzaju personalne plannery, plannery dla kobiet, nauczycieli, a nawet plannery dotyczące planowania podróży. Wachlarz wyboru kalendarzy jest rozmaity, ale wróćmy do kalendarza Healthy Year by Ann. Przede wszystkim to nie tylko zwykły kalendarz, z rozplanowanymi tygodniami czy miesiącami, ale w pewnym sensie również może nam posłużyć jako plan naszej diety, albo pomóc w jej ułożeniu, znajdziemy tam także  zestaw ćwiczeń, które bardzo ściśle łączą się z ową dietą. Anna Lewandowska zadbała o to, a by w jej kalendarzu zawarte były posiłki bogate w białka, węglowodany, zdrowe tłuszcze roślinne i oczywiście w warzywa i owoce, znajdziemy tam również zdrowe desery. 






















Ale to nie wszystko! Anna Lewandowska jako trener personalny zadbała również o zestaw ćwiczeń, o różnych trudnościach, w zależności od potrzeb, myślę, że każdy z nas znajdzie tam coś dla siebie. 
      Jeżeli chodzi o samo wydanie kalendarza w Poszukiwaniu równowagi to naszą uwagę zapewne przykuje sama szata graficzna. Jest wykonana staranie, z pewnym pomysłem, nie są to tylko szare, bure kartki, jak to bywa w większości kalendarzy. Możemy zwrócić uwagę na ciekawe zdjęcia przygotowanych deserów, lub innych potraw. 
     A Wy lubicie kalendarze, korzystacie z nich na co dzień czy tylko sporadycznie, od czasu do czasu? Myślę, że wspomniany przeze mnie planner może Was zainteresować, albo zaproponujcie taki, który według Was jest niezastąpiony. 
Czekam na Wasze propozycje.😃😉 
    





7 komentarzy:

  1. Taki planer raczej mi się nie przyda, tym bardziej, że prowadzę Bullet journal i sama wszystko tworze 🤗.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz mam zazwyczaj na uczelni, gdzie zapisuję egzaminy ;) Jest to o wiele korzystniejsze, niż zapisywanie tego gdzieś w zeszytach :P Drugi mam osobisty, na terminy recenzji ;) Ale do tego mogę kupić obojętnie jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystałam z kalendarza tylko na studiach żeby się we wszystkim nie pogubić, teraz nie czuje już takiej potrzeby. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bullet journal, więc niestety się nie skuszę, że to od Anny - jakoś za nią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie przemawia do mnie ten planner :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam za dużo kalendarzy i prawie wcale nie korzystam z nich
    Pozdrawiam
    https://jeszczerozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Celebryckie książki działają na mnie jak magnes. Odwrócony do mnie tym samym biegunem. Dlatego to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Polecane

KALEIDOS - gra dla całej rodziny

SŁOWA KLUCZOWE

miłość, nadzieja, początek, koniec, uczciwość, radość, przyjaźń, matka i córka, rodzina, ona i on